Plugghysteri... skjut mig.

Det råder för tillfäller någon plugga-alla-sjukdomarhysteri i skolan och jag orkar inte åka med i den karusellen. Jag blir snart dum i huvudet. Visst jag pluggar också men har inte alls panik som många andra. Är det mig det är fel på? Nu längtar jag till helg. I morgon umgås med världens finaste Simon, my love. Och på lördag ska jag tydligen se Winnerbäck ;) Frida spontan-bjöd med mig. Det ska bli kul. Frida har för övrigt varit här och ridit med mig idag, guld värt! Bägge hästarna fick riktigt bra med motion och i morgon blir det dressyrpass med Bianco tänkte jag. Han är så fantastiskt duktig och han älskar det. Ska nog köra ett med Felizia också så hon blir genomarbetad. Hon ska även rakas i morgon, planen är så i alla fall.



Är inte bilden på mig och Frida smickrande? Njae...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen flitig med blpggandet. ;)

2010-02-10 @ 18:13:02
Postat av: Frida

Det var en kommentar från mig, alltså. :)

2010-02-10 @ 18:13:48
URL: http://mittlivsomfrida.blogg.se/
Postat av: sara

hejsan! Jätte fin blogg:)



Allt bra med dig?

2012-07-10 @ 12:41:13
URL: http://mydaysasasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0