P!NK

Jag, min fantastiska Simon, Cassa och Emelie var ju och såg Pink i globen igår. Var det bra? Ja det var jäkligt bra! Jag ville verkligen inte att den skulle sluta, hade kunnat sitta där hela natten om det varit så.




Jisses vilken kropp hon har! Jag fick lite komplex när jag satt där ;) Haha. Får börja träna lite nu kanske ;) Hon bjuder ju verkligen på sig själv, har humor och självironi.

För övrigt så har Stockholmsvistelsen varit hur bra som helst :D Hotellet var superfint. Man fick bara passa sig på frukosten så inte man blev av med tallriken ;) En av servitriserna plockade undan tallrikarna illa kvick. Simon blev av med sin yoghurt i morse. Haha! Han tyckte ju den var så himla god med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0